Verzenden en leveren

Moet ik verzendkosten betalen?

De verzendkosten bedragen 6,95 euro voor bestellingen tot 20 euro. Bestellingen boven 20 euro verzenden wij gratis.
De verzendkosten voor retouren worden niet door 123evoline vergoed.

Hoe snel wordt er geleverd?

Alle voorraad producten worden, indien vóór 17:00 uur betaald, dezelfde dag nog verzonden. Mocht u nog vragen hebben over de levertijd dan kunt u contact opnemen met ons via email. De verwachte levertijd gaat in na ontvangst van de betaling.

Kan ik mijn pakket op een ander adres dan het factuuradres laten leveren?

Ja, tijdens het bestelproces kunt u een ander afleveradres kiezen.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice: mail naar info@123evoline.nl

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Op het moment van verzending ontvangt u automatisch een tracking code via email. Op deze wijze kunt u precies zien wat de status van uw bestelling is en waar het pakketje zich bevindt.

Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen vinden plaats met DHL, PostNL of DPD. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. Tip: U kunt uw bestelling ook op uw werk laten afleveren, dan weet u zeker dat u het snel ontvangt.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van DHL, PostNL en DPD.

Kan ik bestelde producten retour sturen?

Ja, dat kan. U heeft dan een RMA nummer nodig. U kunt via email een RMA nummer aanvragen voor een vlotte afhandeling.