Bestellen bij 123evoline

Bestellen bij 123evoline is erg eenvoudig. Hieronder staat het hele proces in het kort uitgelegd.

Hoe vind ik het gewenste product?

U kunt gebruik maken van het menu bovenaan de website. Daarnaast kunt u ook gebruik maken van de zoekfunctie (vergrootglas in de menubalk). Er kan gezocht worden op trefwoord, productnaam of artikelnummer.
Niet gevonden wat u zocht? Neemt u dan gerust contact op met de klantenservice door een email te sturen naar info@123evoline.nl. Wij reageren snel op al uw vragen, ook in het weekeinde.

Hoe plaats ik de bestelling?

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de knop ‘In winkelmand’ te klikken. U kunt vervolgens verder winkelen, uw winkelwagen wordt bewaard zolang u het venster niet sluit.

Heeft u alles wat u zoekt? Klik dan in het menu op de winkelwagen en doorloop onderstaande stappen. Pas als u bij stap 4 op ‘Bestelling plaatsen’ klikt, is uw bestelling definitief en kunt u geen wijzigingen meer aanbrengen.

  • Stap 1 – Vul uw gegevens in
  • Stap 2 – Kies de betaalmethode (iDeal of PayPal)
  • Stap 3 – Controleer uw bestelling
Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

Ja, dat kan. Kies tijdens Stap 1 van bestellen voor “ander afleveradres” en vul hier de juiste gegevens in.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

U ontvangt een orderbevestiging zodra wij uw betaling ontvangen hebben. Zodra uw bestelling door het magazijn is ingepakt en verstuurd is, ontvangt u een e-mail met track&trace-informatie, hiermee kunt u de levering van uw bestelling volgen.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice door een email te sturen.